Home » עולם הרכב » גרר רצוי להזמין מחברה של מקצוענים

גרר רצוי להזמין מחברה של מקצוענים

לחלק מאיתנו שאנחנו יכולים להניח שברגע שהמכונית שלנו הייתה מעורבת בתאונה וחברת הביטוח שלנו החליטה שהוא מעבר לתיקון חסכוני וכך משלם בטענה להחליף את הרכב, שהמכונית הישנה שלך הייתה להיות מועבר לכי ישן חצר גרוטאות בשמים, ולא נראתה שוב.

ובכן לכמה מכוניות, זה בדיוק מה שקורה, אבל יש כמות עצומה של כלי רכב, שמוצעות בחזרה למסחר לתיקון ומחזירים אותו גרר בתל אביב לכביש. לכן, כאשר הוא "ביטוח גרירה לרכב", למעשה ייחשב כלא כלכלי לתקן? אין ספק שאם זה לא היה חסכוני לתקן כתשלום ביטוח, מדוע הוא הציע לסחר במועד מאוחר יותר, כאילו זה?

גרר הזמנה 24 שעות בכל ימות השבוע וחגים

גרר בישראל 24 שעות

התשובה נמצאת בתוך השוליים למכוניות לתיקון. במילים טובות יותר, אם אתה נמצא מינהל סחר, כבר יש לי הציוד הנדרש, יש את הידע ואת הכלים, זה מאוד אפשרי לתקן מחיקות ביטוח ולהרוויח. עם זאת, אם אתה להזמין גרר אדם פרטי ולקחת את המכונית הפגומה התאונה שלך לסוחר, שמצפה לעשות רווח טוב מחברת הביטוח לתיקון, אז זה עניין אחר.

המכירה הפומבית "רוב חברות הביטוח את מחיקות ביטוח שלהם, אבל לא רק לאף אחד, רק לסחר. במקרים רבים, מכוניות אלה הן למעשה פירקו והורדו מהכביש, גרירת מכוניות על ידי פורעי הרישיון שקונים אותם. אבל זה גם נכון, כי כמה גרר כלי רכב הם קנו, לתיקון ולאחר מכן נמכרים כבמכונית בטוחה. מכוניות אלה יישארו על הביטוח לכתוב את מרשם, למדינה בכמה זמן הם היו יורדים מהכביש, כדי להגן על בעלים עתידיים, כמה מכוניות בקטגורית לא ואף אחד גרר דרכים לא היה יודע שיש להם בפעם אחת, הייתה חלק מביטוח תביעה.

מכוניות הקטגוריה אלה, הם הטובים ביותר לקנות אם אתה יכול להשיג את אחד זול, כי יש להם את הכמות המינימאלית של פגיעה בהם ובמקרים מסוימים אף נזק בכלל. לעתים קרובות אלה מכוניות נגנבו והתאוששו לאחר תביעת הביטוח שולמה. אז אם אתם מחפשים ביטוח שלכתוב את לקנות ולעשות את עצמך, להיות מודע לכך שהמכוניות אלה הן לא תמיד זולות.

אלא אם כן אתה בסחר, אתה לא סביר שיהיה מסוגל לקנות את המכונית כתיבת ביטוח ישיר. זה סביר ביותר, כי אתה צריך לקנות המכונית ממפסק מורשה, שקנה ​​את המכונית ראשונה ולאחר מכן הוסיף שולי הרווח שלו.

אז אתה צריך לשאול את עצמך, מדוע אדם זה בסחר בחר שלא לשים את המכונית על הכביש עצמו; אחרי כל מה שהוא יכול גרר בישראל לעשות רווח טוב ממנו. אתה צריך גם לשקול את כמות הזמן שזה ייקח לתקן את המכונית, וכיצד רכב שיהיה זלזול בערך לאורך כל דרך. זה עשוי להחזיק רווח טוב עכשיו, אבל זה יהיה ב 6 חודשים, אם בפעם היחידה שאתה עובד על המכונית היא סופי שבוע חילוף.

האמת היא, שיש כמה אנשים שעושים כסף טוב, לתקן את מחיקות ביטוח, אבל רוב האנשים לא עושים את כספם בחזרה, כשהם רואים את הכלים, חלקים, חשמל והוצאות נלוות שהם לא תכננו .

חזק

הבנת של ודלקים חלופיים יכולה להיות קשה. לפעמים במיוחד כאשר השפה המשמשת יצרני ציוד והרכב, להוטה לדבר עד הטכנולוגיות החדשות והמלהיבות שלהם, היא אור על מציאות. אנו מקווים כי, כשאתה יוצא מקריאת דף זה, אתה תהיה מסוגל להתמודד הראש-בנושא מבלי להיות מוסח על ידי, מעזים אנחנו אומרים את זה, אוויר חם.

בעיה משמעותית עם מדבר על דלקים חלופיים היא שזה בדרך כלל אי ​​אפשר לעשות השוואות אמיתיות בין היעילות של טכנולוגיות שונות. וזה, כמובן, הוא מה שכולם רוצה לעשות. נתונים אמין הם פשוט לא זמינים כדי להשוות – למשל – את היעילות הכוללת של פחמן גרר במרכז דלק אחת נגד אחר, מהבאר הנפט (או קני סוכר) לגלגל. כמה אנרגיה נדרשת כדי לייצר סוג מסוים של דלק? יכול אנרגיה שתופק באמצעות אנרגיה מתחדשת? כמה קשה זה כדי לאגור ולהעביר את גרר הדלק? יש יותר מדי משתנה. אז אנחנו מקווים שתבינו ש, באינו מספק עם תשובה ברורה ארוזה בצורה מסודרת ומוצגת לשאלות התחבורה הגדולות בעולמך, אנחנו לא להיות החלטיים. הכוונה שלנו היא שאתה יהיה מסוגל לקרוא מאמרים בעתיד על דלקים חלופיים עם מספיק תובנה לדוג כמה פירורים של מידע מוצק ממוץ יחסי הציבור.

בדף זה, אם כן, הוא מבוא לדלקים חלופיים, ואיך הם עובדים בפועל. זה לא מונוגרפיה של מהנדס – לא מעט בגלל הטכנולוגיות המשמשות החלופית מפתחות מהר מאוד, ויש הרבה ציוד לאחרונה פטנט בחוץ שהעיתונות אינן מוזמן לפירוק.

למרות שהטכנולוגיות של החלופי נעות ומתפתחות במהירות, זה יהיה עוד שנים רבות לפני שאנו רואים שינוי משמעותי בסוגי מכוניות שקונים למעשה לנהוג הביתה מאולם התצוגה. הסיבות לכך הן פשוטות. הטכנולוגיות החדשות שכבר עובדות – כלאיים, למשל – הן מורכבות ויקרות, ואילו ההתפתחויות קיצוניות יותר הן עדיין בשלב האב-טיפוס. איפה תחנת הדלק המקומית מימן, או נקודת הטעינה הקרובה ביותר למכונית החשמלית שלך? יש כמה בסביבה, אבל זה יהיה בזמן שלפני שנוכל לטייל בארץ במכונית מופעל על ידי חשמל או מימן.

בסתיו שעבר, פולקסווגן פרסם מסמך שנקרא עדכון על העתיד: טכנולוגיות גרירה על מפת הדרכים לעולם של מחר. חבריו נמצאים בספק על קצב השינוי. "גרר ברמת גן הבטחות מודגש נעשות שמצביעות על כך שטכנולוגיות עתידיות – גרר מכוניות חשמליות במיוחד – הם כבר ייצור בוגר לשוק ההמוני היום. זה לא נכון. מאחר גרר נתניה שהנתיב למכונית הפליטה-חופשית הוא אחד ארוך. כתוצאה מכך, קבוצת פולקסווגן הבאה אסטרטגיה הינע ודלק שהוא הניח את לטווח הארוך עדיין יהיה עדיין שיא בהמצאה מחדש של הרכב. "

ישנם שני ביטויים כאן שלהתבלט. 'טווח ארוך.' ו'המצאה מחדש של הרכב. ",

אבל אולי פולקסווגן הוא להיות זהיר. בחודש נובמבר, גיום , סגן נשיא בכיר, ייצור ורכיבים בפיג'ו-סיטרואן, הודיע ​​כי הקבוצה גרירת מכוניות תהיה להקדיש יותר ממחצית מההוצאות המו"פ שלה לתקופה 2010-2012 לטכנולוגיות חדשות שמטרת חיתוך פחמן דו חמצני ופליטות אחרות.

המרדף האחר  החדש הוא עסק רציני.

מה הן החלופות?

הסוג המוכר ביותר של רכב דלק החלופי הוא היברידי. למעשה, זה בעצם לא טכנולוגיה יחידה בכל, אבל מונח גרר כללי לרכב המשתמש בטופס אחד או יותר של כוח המניע. הרכב ההיברידי הידוע ביותר של טויוטה פריוס, אשר משתמשת במנוע בנזין ומנוע חשמלי.

מבלבל (ושגויה), טויוטה משתמשת במילה "שירותי גרר בלוד" כדי לתאר את המכונית תא דלק שלה, שהוא למעשה לא היברידי בכלל, כי יש לו רק מקור אחד של כוח. רכב תא דלק משתמש (בדרך כלל) גז מימן כדלק, ייצור חשמל לנהוג מנוע מתיחה.

כולנו מכירים עם כלי רכב מסורתיים חשמליים הפועלים על סוללה לבד, לטעון בתחנות טעינה או מההיצע המקומי. יש להם היסטוריה ארוכה – כמו שיש לי מנועי בוכנה פשוט נמאסו על דלקים שאינם פחמימנים. בשנתי ה -1970, הברזילאים החלו לרוץ פיאט על אתנול המופק מקני הסוכר שגדל בקלות באותה מדינה, ואתנול הוא דלק עיקרי למכוניות ופרסומות אור בברזיל היום. באירופה, מימן נתפס גם כדלק לצפות למנועי בעירה.

אתנול הוא לא ביו-הדלק בלבד. כולנו שמענו על ביודיזל, המיוצר במקור משמן לפתית. למרות שמן זרעים לא נראה עכשיו כדרך שימושית קדימה להכנת דלק, יש מערכות ייצור חדשות ליו דיזל שמושכים עניין. בהתחשב גרר בכך שמנועי דיזל הם יעילים , ודלקים שאינם מאובנים יש הפוטנציאל להיות מיוצרים ברמה גבוהה של טוהר, סוג זה של דלק בהחלט יש עתיד.

דלק ביולוגי: אתנול וביו-דיזל

רוב עיצובי המנוע שכבר משתמשים יכול להיות שונה כדי לרוץ על דלק ביולוגי. יכול להתבצע בהצלחה ביומסה – חומר צמחי שנטחן ביד או סדוק – בעוד אתנול נטול מים המופקים מקני סוכר יכול להיות מעורבב עם דלק. בברזיל, כל הדלק לכלי רכב מנועי בנזין-חייב להיות לפחות 22 אחוזים. אתנול.

מוקדם יותר השנה, הסוכנות להגנת הסביבה בארה"ב מיועדת אתנול מקנה סוכר בברזיל כ'דלק ביולוגי מתקדם 'בשלה אחוזים. הפחתה של פליטת גזי חממת מחזור החיים. זה טוב, כמובן, אבל כאשר האלכוהול מעורבב עם דלק גרר ברחובות רגיל, היתרונות נוטים להיות מדוללים. באופן ספציפי, יש אתנול צפיפות אנרגיה נמוכה יותר מאשר בנזין, כך שגם רכב פועל על תערובת של אחוזים. אתנול עם בנזין – ידוע – יפיק רק באופן שולי פחות פחמן דו חמצני ממה שהוא עושה עם דלק גולמי, כי זה יהיה משמעותי כולל צמא. זה לא סוף העולם, אם כי, משום שמנועי הצתה ניצוץ ניתן נועדו לפעול על אתנול טהור התייבשות, או . הברזילאים כבר עושים את זה במשך 30 שנים.

ביודיזל גם יכול להיות מעורבב בקלות עם דלק מינרלים. יש כמה בעיות פוטנציאליות שצריכות ענה עם תקנים מוכרים – גרר למשל, הסיכה של הדלק צריכה להיות מספיק כדי למנוע מזרקי הדלק של המנוע הורסים את עצמם. באופן דומה, את הטוהר של דלק ביולוגי צריך להיות כפוף לסטנדרטים חובה.

אם אנחנו יכולים לייצר תערובות ביו-מינרלים התואמים את אותם ביצועים ואיכות בסטנדרטים כמו דלקים הנוכחיים, הם יכולים להיות מוצעים כתחליף ישיר, באמצעות תשתית הקיימת. הצורך בפיתוח תשתיות חדשות יהיה להאט את כניסתה של כל דלק רומן, גם אם הציבור הוא להוט לקנות מכונית שפועלת עליו.

טיפול צריך לקחת בביקורת פחמן דו חמצני כל מחזור לכל מפעל דלק ביולוגי חדש או תהליך, משום שיתרון על פני דלקים מינרליים גרירה  אינו מובטח. זה יכול להיות משמעותי, אבל זה יכול להיות דבר – או גרוע מזה. לדברי פולקסווגן, "בהתאם לחומר הגלם והתהליך, יתרונות פחמן דו חמצני יכולים להשתנות בפראות, אפילו עם אותו המוצר – במקרה של אתנול, בין 0 ל 90 אחוזים."

וכמו הלובי הסביבתי שציין, קיימת סכנה שיש לחצים שהונחו על קרקע לייצור של דלק ביולוגי עלולים להיות השלכות סביבתיות וחברתיות קשות.

דלק פחמימני סינטטי

מה שהופך את הדלקים סינטטיים הוא דרך גרירת מכוניות מצוינת להשיג סטנדרטים גבוהים מאוד של טוהר, עקביות מיום-יום, ועקביות גרר עצמית בטווח של אורכי שרשרת הפחמן בדלק. כמו טוהר, שרשרת באורך משפיע על האיכות ועקביות של בעירה. משמעות הדבר היא פליטה נקיה יותר מקומית, כוח טוב יותר וצריכת דלק טוב יותר.

המלצת סרטון גרר

סרטונים שחובה להזמין גרר

תחנות דלק גם פותחים את האפשרות של עיצוב סוגים חדשים של מנוע , שימוש בדלקים מותאמים שאינם מתאימים לקטגוריות הקיימות שלנו. זה משמעותי במיוחד בגלל המטושטש יותר ויותר בין מנועי דיזל ובנזין. אימוץ התדלוק ישיר למנועי פועלים ברירה בתל אביב על בנזין אומר שמנועי הללו כבר לא: הדלק מוזרק בנקודה שבי הבעירה נדרש כדי להתחיל, בדיוק כמו דיזל. בעירה היא מופעלת על ידי שילוב של ניצוץ ותנאי הטמפרטורה ולחץ בתא הבעירה – לא רק האחרון, כמו במקרה עם מנוע דיזל, אבל זה נושא ששווה לזכור כי דלק קונבנציונלי הוא מעורבב במיוחד כדי להתנגד הצתה דחיסה .

באופן מסורתי, פחמימנים סינטטיים דלק קבוצה מניה נעשו מגז טבעי. ברור זה לא נותן יתרון דו תחמוצת הפחמן על דלקים רגילים, אבל ביומסה יכולה לשמש בקלות כחומר גלם לייצור חומר גלם לייצור דלק סינטטי.

התוספת כלי רכב חשמלי

החסרון הפוטנציאלי הגדול היחיד של התוספת הרכב חשמלי הוא שהחשמל שמזין אותו היטב יכול להיות שנוצר באמצעות דלקים מאובנים. אם כך, זה הרבה יותר יעיל כדי להפעיל מנוע דיזל קטן – אולי כחלק היברידי – ולהמיר את האנרגיה הכימית בדלק ישירות לתוך תנועה. אבל כמובן, תמיד יש את הפוטנציאל לייצור חשמל באמצעות אנרגיה מתחדשת, ולכן התוספת בטכנולוגיה היא חשובה לעתיד.

טכנולוגיית סוללות ליתיום יון גרר עבדה פלאות לטווח וביצועים של התוספת כלי רכב חשמלי (וגם לטווח החשמלי של מכוניות היברידיות). סוללות אלה צפיפות הספק גבוהה מחבילות ונוטה פחות מאבד את היעילות כתוצאה מחלק-טעינה חוזרת או עמוק-רכיבה על אופניים.

מארזי סוללות ליתיום-יון היו בפיתוח למכוניות מאז תחילת שנתי הגרסאות האחרונות להשתמש אנודות מגנזיום ומישוריים, מבנה רבוד, במקום העיצוב גרר ברחובות הגלילי המסורתי יותר. טופס למינציה הוא נותן חיים ארוכים חסכוני כמו גם וביצועי קירור טובים. היא גם משתמשת פחות רכיבים מסוגים מוקדמים. במקביל, בניית למינציה הגדילה כוח על ידי 150 אחוזים. בעוד וחצה את הגודל הפיזי של הסוללה המלאה. וכאילו לא די בכך, העיצוב החדש הוא גם יעיל פי שתיים סוללת  גלילי קונבנציונלי, גם לאחר חמש שנים או .

מערכות בלימת אנרגיית התחדשות, אשר נמצאות כעת אוניברסליים על כלי רכב עם החלופי, גם שיפרו טווח פעולה – במידה ניכרת כל כך בעיר, שבו מאט הרכב (ומאיץ) לעתים קרובות. מערכות אלה גם עושות הופעה במכוניות קונבנציונליות – מכוניות , למשל.

מאוחר יותר השנה, ניסן יהיה להתחיל בייצור של מכונית חדשה בשם עלה. זה חמש דלתות קונבנציונלית, ובשל לצאת למכירה גרר לפני סוף השנה במספר המדינות – בהחלט יפן ובארצות הברית, ואולי במקום אחר. העלה יהיה זמין באירופה בשינה 2012, ככל הנראה במוקדם. זה חשמלי לחלוטין, עם חבילת יתיום-יון הנטען, מהירות מרבית של סביב ומגוון של כ -100 קילומטרים. והיון הקטן של פיג'ו, רק ארוך, יהיה זמין להשכרה עד סוף השנה. יון משתמש סוללה ליתיום-יון שלוקחת שש שעות כדי להטעין, או דקות עד 80 אחוזים. קיבולת. פלטים מוטוריים הם ומהירות מרבית של שעה מצוטטת.

היברידי הוא רכב עם יותר ממקור אחד של כוח. בפועל, זה אומר מנוע בעירה פנימי בתוספת מנוע חשמלי.

הסדר טנדם זה מעלה גרירה  אפשרויות שונות. רוב ברור, מנוע הבעירה יכול לספק את הרכב עם ביצועים "נורמלים" על-דרך ומגוון לנהיגה למרחקים גרר בירושלים ארוכים בכבישים מהירים. מצד השני, פועל מנוע החשמלי על ידי עצמו יספק אפס פליטות מקומיות בעיר מזג אוויר בירושלים, תוך בלימת רגנרטיבית מסייעת להאריך את חיי סוללה, במיוחד בתנועה להפסיק להתחיל. באופן בלתי נמנע, אם כי, בטווח תחת החשמל יהיה מוגבל: המשקל והכמות הגדולה של מערכת הינע כה מורכב אומר שיש הרבה מסה להאיץ וחדר הפנוי הקטן לסוללה גדולה במיוחד.

יש מצב שלישי של מבצע שעושה כלאיים מעניינים במצבים מסוימים. מנועים חשמליים בשימוש רכב לעתים קרובות לייצר כוח צנוע למדי, אבל גרר הם תמיד ליצור מומנט ניכר. ומנועים חשמליים מייצרים מומנט המרבי שלהם ברגע שהם מתחילים לסובב. אז אם אתה משתמש במנוע הבעירה והמנוע החשמלי, אתה יכול לקבל די דחיפה בגב. זהו הבסיס לגזע של מכונית הידועה בשם "ההיברידי מתון", שבו שמירה על איכות סביבה היא מסווה דקה להאצה חשמלית שיפרה מרהיבה. ההיברידי הפעילים של 7 הוא אב-טיפוס: היא משתמשת במנוע בנזין  ליטר טורבו עם מנוע חשמלי תלת פאזיים סינכרוניים, פיתוח תפוקה כוללת של מערכת ומומנט מרבי של . האצה, כמו שאתם יכולים לדמיין, הוא יוצא דופן.

כפי שאנו כותבים, הרעם של נגנב על ידי מרצדס בנץ, מחקר שרכב, אשר גרירת מכוניות משתמש במנוע בנזין ליטר כמנועה העיקרית שלה, יכול לשלב גם מערכת תא דלק מימן או מתקן תוסף עבורה סוללת ליתיום. לא את שניהם, בעצב.

סדרה ומקבילה

רכב היברידי יכול להיות היברידי סדרה,יחידת זיקית או היברידי מקביל, או אפילו את שניהם. טויוטה פריוס, למשל, היא שניהם. "סדרה 'ו' מקביל 'מתייחסות לאופן בו שתי יחידות הכח – מנוע הבעירה והמנוע החשמלי – לעבוד יחד.

אם המכונית שלך יכולה להיות מופעל על ידי מנוע הבעירה שלה או מנוע החשמלי שלה, אבל לא את שניהם, זה היברידי מקביל. גרירה אם המכונית היא מופעל תמיד על ידי גרר חשמל, אבל יש מנוע בעירה על יד כדי לפעול כמחולל, זה היברידי סדרה. הרדיקלי  הקונספט, בתכנית בז'נבה, הוא היברידי סדרה. אם אתה יכול לפרוס או או שניהם, אז זה סדרה והיברידית מקבילים.